Klockan går sakta en gång

Har nyss ätit lite kvällsmat :) Det blev pasta med svampsås och efter det var jag ännu inte mätt så det blev oboy och en smörgås med smältost. Mums!


Ser ni min fina muminsked jag fått av min älskling :)
















Här sitter min darling och äter mat :)


Jag har inte gjort så stora framsteg med tent-
läsningen. Har kommit igenom anteckningarna
ett varv och nu orkar jag inte mera. Orkar
inte ens räkna något. Det får vara :)


Vad har ni gjort ikväll? :)

Vänner håller på och rullar i tv som bäst.
Känns som klockan ska gå så sakta ikväll.
Har haft så jättemycket tid på mig tycker jag och
jag har hunnit göra ganska mycket :) Kul det!
Nu ska jag bara gräva ner mig i sängen och
kolla på tv. Före det ska jag lägga in lite musik
i min telefon, som jag har som mp3-spelare :)
2009-04-07 @ 19:29:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }