I väntan på maten


Håller på och kokar fullkornsspagetti och köttfärssås nu :)
Är vrålhungrig!

Har varit ute och sprungit in bit efter det gick jag genast till Prisma och handlade mat.
Då jag gick ut så gick jag först till R-kiosken och laddade lite pengar på mitt busskort. Sen började jag springa och konstaterade att det blåst så himla mycket att jag inte orkar ta någon lång rutt så det blev den kortare och det räckte bra! Gick ju genast efter det till Prisma och handlade mat och det var tungt att bära påsen hem :P

Köpte lite mat för imorgon och eventuellt några dagar framåt :)


Solen rätt i ögonen så jag ser lite knasig ut.


Härliga väder!


Jobbigt att bära.


Den här bodyn köpte jag åt Alvin som välkomstpresent för 5€ på Prisma :)



Mina planer har gått framåt ;) Duktig jag är!

Mina planer framöver
[X] tvätta kläder (håller på som bäst med andra lasset)
[  ] städa lägenheten
[X] diska
[  ] byta sängkläder
[  ] in till stan
[  ] till Katarina
[  ] skriva etikessä
[  ] börja på praktiken
[  ] gymma
[X] springa
[X] handla mat


Nu ska jag äta! :)
2009-04-18 @ 12:21:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: NINA

allt bra med dig? :)

2009-04-18 @ 12:28:31
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: haha ja! :D

2009-04-18 @ 12:48:10
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Nikolina

åh mumma! :D hur ser din lördag ut förresten?

2009-04-18 @ 13:32:46
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }