Hemma i Närpes

Äntligen är jag hemma!

Tommy säger jag måste säga att jag är hos Tommy Sven Svinet Söderlund. Bara sådär by the way.

Älskling kom och hämtade mig och jag blev jätteglad att se honom! :)
Vi for och åt lite pizza innan vi for hem...

Ungefär i Kainasto blev det att vänta ganska länge för där hade det hänt en självmordsolycka. En personbil hade lagt in i en långtradare. Som tur hade långtradaren fattat att det är något på gång så han saktade in lite.
Personbilen såg inte så vacker ut me människan levde.
Usch vad hemskt :S
2009-04-29 @ 20:19:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }