Hem till Närpes

Idag far jag hem till Närpes så jag kommer inte att hinna uppdatera så mycket idag. Men när jag kommer häm ikväll ska det nog bli ett inlägg så vänta bara ;)

Jag åker med tåget 16.30 idag och är framme i Seinäjoki 19.30 sen tar det ännu 1½ timme att komma hem. Så jag är väl hemma runt 21.00 ikväll.

Idag i skolan har vi Vård av den döende patienten och efteråt får vi information om praktiken. Tänk att praktiken börjar snart! Bara nästa vecka till me vanlig skola och sen börjar det. Ojoj!

Ha det bra idag!
2009-04-09 @ 07:20:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: SARA -TEE

sv: hihi okej!, vad pluggade du till för prov då? :)

2009-04-09 @ 08:10:54
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }