Härliga dag!


När jag vaknade upp i morse och tittade ut så ser jag detta vackra solsken! Finns det något härligare! :) Visst är det härligt när man stiger upp och bara älskar sitt liv :D Kanske lite väl entusiastisk nu men ;P


Det mindre bra idag är ju att D far till Närpes idag och jag ser inte honom före lördag :/ men jag tänkte fara in till stan och överraska honom vid bussarna och säga hejdå :) Det blev lite bråttom i morse då han var tvungen att fara så tidigt. Det kommer att förgylla bådas dagar!

Imorgon åker jag däremot hem till Närpes :) Vad härligt!


Har tenten i läkemedelslära idag kl.13.00 så jag hinner ännu titta genom det ett varv. Men jag tänker inte ta det så hårt :)


Nu ska jag klä på mig och fixa till mig!

Ha en underbar dag allihopa!
2009-04-08 @ 07:53:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }