Fredagkväll

Har varit en underbar dag idag. Har varit så skönt att vara där ute i solen :) Det har varit ett sådant väder idag att man varken haft för varmt eller haft för kallt! Så härligt med vår! Egentligen är det ju våren man gillar mest.. För då är man ju så ivrig för sommaren, man kan sova om nätterna, härlig känsla att börja få ta på sig mindre kläder och att se framemot allt sommaren har att erbjuda! :)


En riktig vårbild.


Skönt med sol!

Hade som sagt inte så lång dag i skolan idag. For in till stan något efter 11.00 och då styrde jag riktningen mot Gina Tricot. Hade ju tittat ut ett par leggingsjeans en gång men det fanns ingen storlek så nu tänkte jag se ifall de fanns och det gjorde de! Jag köpte ett mörkt och ett ljust par. Får säkert se dem någon annan gång när jag har på dem. De är så himla sköna att ha på!
Efter GT gick jag runt en stund och snåssade på. Gick sedan ut i solskenet och väntade på D. Det var riktigt härligt att stå ute i solen :) Njöt för fullt!
Då D kom så bjöd han mig på kinamat :) Mums!
När vi var mätt och belåtna gick vi vidare mot Stockmann. Svängde in på 2 små affärer före det och jag hittade ett par solglasögon för 10€ där :)
På Stockmann var det proppfullt så man orkade inte vara där så länge. Det där Hullut Päivät är nu ganska lurendrejeri ibland. Man tror att det är billigare fastän det inte är det alltid.
Innan det bar hem igen blev D sugen på en Arnold's donits så det blev en sådan då :) Lite får man synda då det är fredag ;)
Och ännu efter det gick jag in på Lindex och köpte lite underlkläder. Tänkte att jag ska rensa ur min låda ordentligt! Och det är gjort.
D hittade även en skjorta på Jack&Jones. Riktigt fin!


D provar.                                  Jag väntar.




Dagens outfit!

Lila topp - Gina Tricot
Svart topp - Gina Tricot
Leggingsjeans - Gina Tricot

(kanske ni märker vilken affär jag gillar)


Har annars fått det städat här idag. Har haft det så råddigt här så det har varit hemskt! Men nu är det rent och fint :)
Bra att avrunda fredagen med en nystädad lägenhet!

Så här såg det ut före städningen.


D håller på och tränar nu just och när han är klar ska vi båda ut och gå en runda. Vad skönt det kommer att bli.
Efter promenaden blir det film! Hoppas det kommer något bra i TV. Och en tallrik med frukt att snaska på!


Ha en bra fredagkväll! Hälsningar från Helsingfors! :)
2009-04-03 @ 19:58:07 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }