Färdigstädat!

Nu känner jag mig riktigt duktig :) Har hela lägenheten städad nu! Har dammsugit, torkat golvet, tvättat wc, bytt sängkläder.

Doftar riktigt fräscht här nu :) Lägenheten är redo för gäster!


Handfatstvättning


Toalett-tvättning (ta vara på tiden medan mamma&pappa gör det)

Det är faktiskt en vardag att vara tvungen att städa i sitt hem. En del kanske inte märker det medan de bor hemma men genast man flyttar hemifrån står det framför näsan framför en. Därför är det bra om man har det hemifrån att man är van att vara tvungen att städa. Och åtminstone jag är ingen Blondinbella som kan ha en städerska. Knappast ni heller.
Jag skulle heller inte vilja ha någon okänd som städar mitt hem. Skulle inte lita på att det skulle bli rent :D

En del kanske tycker det är äckligt med wc-tvättning. Och jag inte är det det fräschaste man kan göra men mitt råd är iallafall att man tvättar toaletten en gång i veckan så hinner den inte bli så sliskig. Vänta inte med att tvätta den tills den är brun! DÅ är det äckligt!

Jag försöker hålla min lägenhet ren hela tiden :) Städar minst en gång i veckan ordentligt. Fast då det är så liten lägenhet blir det att sopa golvet lite nu som då.
2009-04-20 @ 20:32:47 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }