Lörda

Nu je ja jättetrött..A lega å liest i sienjen så somna ja..så pipa e i telefon i ätt..å baket ringer e. åh.
å träning ett mindär in tiim..väjt itt hu ja ska ork..kändär me så trött i bäinen från springase igår..vi sprang från siemhallin runt stjälgon å tbx ti siemhallin..å tongt vae! elå mest fö bäinen tyckt ja..

baket for vi ti nordéa å jieg tier i baston..fieg smörgåstårta å na info..
sedan stjussa jag bina ti skolan..så fortsatt tiita, repsu å jag färden i näsby ;P for ti milibussin :)
och efter det ti gymnasie åp Lågstadiedisco! Tiita å jag va nu bare i latrume å skåda åp Let's Dance..fast tå ja sku opp åp wc så sa sosso å beckis ja sku prov va mie i limbo..så tå va ja ju he tå å fieg ja ryggskott åv att e va lågt :D men ja klara nu a :P hahaa..passa bra in tier me lågstadieongan! :D

å halv11 tidin for soifa å jag ti barin åp henash drink :) sat tier in bra stånd..

stjussa sosso ti hallis å ja for häim..

å snart ska ja åp träning..baket he ska ja stjynd me i dushin å far ti sosso..buri dreck tier å baket maskerad! siir fram emot he :)


men nu måst ja fortsätt lies en stånd så itt ja har så mytjy imrn..
hejää

föresten, fieg hyör e je väldit mytjy folk som liesär männ blogg dagligen..å tådde folk ja itt trodd sku a liest..
hah. Läs på bare om mett intressanta liv :D
siekärt väldit intressant ti skvaldär om å ;)
2008-03-15 @ 13:43:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }