Trött

Spinkighets testet.

Brukar du äta...
[ ] Snökulor
[ ] Geléhallon
[ ] Cocosstång
[ ] Lysmelk
[ ] Lakritsfiskar
[ ] Fruktnappar
[/] knäck (bare julen nalete!)
[ ] fudge
[ ] sockervadd
[/] karameller
[ ] kexchoklad
[ ] fizzy flaskor
[ ] klubbor
[/] marabou choklad
Totalt: 1½

Gillar du...
[x] hamburgare
[x] pizza
[x] pommes frites
[ ] tårta
[ ] bullar
[ ] munkar
[/] våfflor
[/] pannkakor
Totalt: 4

Vart gillar du att äta?
[x] McDonald's
[x] Max
[x] Pizzeria
[ ] Burger King
[ ] Glassbar
[ ] Hard Rock Café
[x] Buffé
[x] Kina/Thairesturang
[ ] Sibylla
[ ] Gatukök
Totalt: 5

Dricka?
[x] Jul/påskmust
[ ] Sprite
[x] Cola
[x] Fanta
[x] Alkohol
[ ] Red bull
[x] O´boy
[x] Saft
Totalt: 6

Resultat: 16 ½ = NORMAL

0-14 = anorexiabarn
15-25 = normal
26-34 = mullig
35-40 = fetto


Hejsan hejsan!
Ikvield je jag jättetrött..Itt väjt ja nu om ja a jort na speciellt som sku a laga me trött..
for ti K-hallin idag å kålla åp arbetstiden, for ti Närko å åt å jobba lite..
sedan for ja häim å Alvin å Rosanna va nier ås :)
Ja låg nu å myst me Alvin tå en stånd å skåda tv me an..R&jag baka kladdkaka me mashmallows. he va no gott men niesta gang ska vi lag a åp e anna sätt.. nu sku man först grädd kakon i 20 min å sedan lägg åp mashmallows så e vort som bare in stor seg hinn typ :P man gåta klipp mashmallows me sax :D
baket he for rosanna ti boden så ja va ömsand me Alvin tå..tala i telefon ja åså trodd siekärt alvin att ja tala me han fö an tala tbx åt me :D
sedan börja rosanna å jag lag tacos å ja hämta virrin från niesby..
åt tacos shennar å åt kladdkaka..sedan for virrin å jag ti Café Albert. Helt fint café, men just tå vae nu ganska mytjy piepar där så man känd se gambäl.

tjuörd runt i niesby nalete tå en stånd åså vort e TB ;P å sen hem

imrn ska ja från myönin ti närko å arbet..hoppas ja får e mest färdit så ja itt byöv va häljen där.
kvieldin ska ja antaglien ti virrin :) skoj!

nu ska ja snok
2008-12-04 @ 21:50:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }