Mot Hesa!

Japp det blir de ett typ 2 tiim :)
saknar min knapp tide bort!
ja sku ju no a kona far först imrn å men ja vill ju som sagt hiend jier na imrn..ska bla julshopp åså ska ja lag na skolarbet färdit..har seminarie åp tisdain å så.

åså har ja omtentamen i anatomi åp fridain! IIIIK! får si hu e gar!

igår vort e bare ti skåd åp tv..hede balin åp slotte. elå ja va nu itt rektit aktiv ti skåd a heldär. börja nu intervju rosanna å joanna ti ätt åv arbeten mina :P

papp va häjla dajin å kvieldin å laga opp bollhallin å di fieg itt opp a iens igår änn..så an for dit redan imåråst. an kom häjm fö en stånd sedan.

kl.18.43 far mitt tåg mot hesa! siir faktist jättemytjy framemot he!
ha no vuri rolit shennar å :) Alvin ha växt så mytjy..åså "talar" an ju ti ien nu å :) å skrattar..

Ja kommer häim niesta gang 17 december :) så tå ska ja arbet i 7 dag åp 2 vikor åså ska ja lag kalendran färdit åp närko! he vaar rektit bra ti få jobb nalete..

Nu ska ja gåå..hejdoå :)









2008-12-07 @ 14:09:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }