Lärdomsprovsstuff

Lärdomsprovet börjar närma sig med stormsteg för oss. Idag blev det bestämt vem jag ska skriva med och vilken rubrik vi ska skriva om. Ojojoj! Nu just känns allt skrämmande som har med lärdomsprov att göra. Hur ska man komma igång och hur ska man få ihop allt? Det är ju så mycket.. Men många har skrivit det och klarat det. Så jag ska också göra det!

Ligger på soffan hemma nu just. Vår föreläsare som vi skulle ha haft på eftermiddagen är sjuk så vi fick åka hem. Jag tänkte att jag skulle börja kolla på arbetet "Utvecklingspsykologi" men jag somnade på soffan en stund. Jag skulle så gärna vilja ha en sovmorgon nu! Jag är så trött! Men 1 skoldag kvar och imorgon åker jag till Närpes över helgen :)

Ikväll är det gulis :) Har tänkt åka en stund och kolla på gulisarna! Det börjar ju redan 17 idag så det skulle inte bli så sen kväll. Fint väder är det idag också och det skulle vara trevligt att dra på sig halaren och dra iväg en stund :)

Nu ska jag göra skoljobb.
2010-09-08 @ 13:09:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }