Hemmakväll för mig själv

Sitter på soffan nu just och planerar att gå i bastun. Tänker ha en riktigt skön hemmakväll för mig själv. Därför står bastu på spel och sen har jag inhandlat lite tacochips åt mig :) Jamm!

Hoppas bara det kommer någon bra film på tv ikväll så att jag får ligga och fläska mig.

Jag har varit ute på stan idag en stund och sen var jag till Jenni som har fått flytta in i sin lägenhet nu! Fast det är bara i början ännu. På stan köpte jag nya leggings och ett linne jag har slarvat bort. Leggingsen mina har sett sina dagar så det var dags för nya!

Ni ska gå några shoppingbilder från Sverigeresan lite senare.. Nu är det bastudags!


Jeansskjorta - H&M
Leggings - GinaTricot
Tubhalsduk - GinaTricot
2010-09-03 @ 18:38:48 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }