Lugn lördag

Hejsaan!

Är ensam hemma nu just och stickar på min tubhalsduk :) Det går sakta men säkert framåt och det är så avslappnande att bara sticka här i ensamheten.

Mari kommer att komma hit senare och då blir det vin, salta kex och ost :) Gott! Hoppas även på en bra film på tv. Så det ska bli en riktigt trevlig kväll!

Igår var Mari och jag till Helsingfors. Vi var där på dagen och shoppade lite. Blev en par blusar och ett handskpar :) Så nu är man rikare ti garderoben men fattigare i plånboken. Nämen, de var behövligt att få åka till Hfors på en shoppingdag efter en intensiv period i skolan och 10 veckor praktik framför oss.

Jag kommer alltså att flytta hem imorgon och är hemma i 5 hela veckor. Fast jag tror att jag kommer hit till Vasa varje helg, eftersom min andra halva är här i Vasa :) Jag har tvättat upp lite kläder och tagit fram väskan, men inget mera har jag gjort. Vet inte hur mycket kläder jag ska ta med för 5 veckor. Det är morgondagens problem. Måste ju även tänka på vad jag vill ha för kläder på hemsjukvården.

Ha en bra lördagkväll!
2010-10-02 @ 17:44:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }