Första praktikdagen

Hej och hallå! Ska snart gå och lägga mig så att jag orkar med en ny dag på praktiken :) Det har varit ganska kul faktiskt! Det var mycket ståhej och alltid första dagen känner man sig lite som ett mähä. Men det har nog gått bra :)

Första patienten vi var till så fick jag prova på mina kunskaper att ta blodprov, och jag gjorde det! På första försöket och fick två rör utan att rubba det :P Stolt!

Det var en massa sårvård så det kommer jag verkligen att bli expert på efter den här perioden. Bra det! För sårvård är inte min starkaste sida.

Tyckte det kändes ganska kul med hemsjukvård också då man fick lite tid att prata lite ditt och datt med klienterna. Inte bara bråttom bråttom som tusan.

Det roliga idag är också att D var hem ett varv :)

Goodnight!
2010-10-04 @ 22:00:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }