Söndagsmys

Hejsaan!

Jag lever nog ännu fastän jag inte varit så aktiv vid bloggfronten. Har gjort en massa annat idag och har inte haft tillgång till dator. Eller nu ljuger jag, jag har faktiskt varit in på facebook ett par gånger men jag har inte haft så mycket tid så att jag skulle ha hunnit blogga.

Är hemma i Vasa nu för sista veckan på länge. Vi är här i och med att jag ska på introduktionsdagar till sjukhuset tisdag och torsdag. Sen vill jag även bara ta det lungt här. Ingen press och stress här inte.

D och jag hyrde en film ikväll och den hetter "Go fast" en riktigt skit fransk B-film. Fy! Orkade bara kolla halva. Datorn är så mycket intressantare än den där såkallade actionfilmen. Kolla den inte!

Oj härlish. Det är måndag imorgon och jag får sova så länge jag bara vill :) Sommarlooooov i en vecka! Nice!

By the way. Kalaset igår var finemang. Tyvärr tog jag inte foton så ni får inte se några. Jag har önskat mig en kamera till födelsedagspresent så att jag skulle börja ta foton lite flitigare! Får se då!

Godnatt!
2010-05-30 @ 21:46:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }