Sista skolveckan för i vår

Tjabaa!

Nu har jag äntligen tid att sätta mig ner och inte göra någonting :) Eller egentligen borde jag nog läsa på tent ännu, men jag börjar bli trött så jag ska ägna resten av kvällen åt tv tittande istället. Läser på tent imorgon och onsdag istället.

Jag har varit i skolan på förmiddagen och vi hade seminarie. Jag var inte så förberedd så det gick nu som det gick. Det är iallafall över! Jag for hem efter maten igen. Hann mysas med D en liten stund innan han for i jobbet. Så inatt sover jag ensam :(

Efter att D for i jobbet har jag städat HELA lägenheten. Har städat lägenheten i sommarskick. Har tvättat massor med kläder, torkat damm, torkat ur skåp, dammsugit, torkat golvet :) Så nu är det rent!

Då jag hade det städat for jag iväg och köpte Jennis studentpresent! Jag skriver INTE ut vad jag köpte. Något bra är det iallafall ;)

Efter den rundan for jag till Prisma med vår elvisp och garantikvittot. Visplarna på den vi hade var så lösa så man hade ju allt runt i hela köket då man vispade. Fast vi hade köpt den i Helsingfors så jag var lite rädd att vi inte skulle få den på garanti. Men det fick jag! De hade inte vispar av märket Philips så jag fick pengar tillbaka och jag köpte en OBH nordica istället. Hoppas den håller då!

Nej, usch vad ointressant inlägg jag skrivit nu. Vi hörs!
2010-05-24 @ 19:23:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }