Känns inte som fredag

Ligger och slöar på soffan för tillfället. Det är så grått och trist ute så man bli så slö!

Idag har vi vandrat på stan lite. Jag kom hem med ett par relativt förmånliga jeans från JC. Har nästan lite dåligt samvete nu men äh :P Det är ju snart juni och då får jag min lön, som förhoppningsvis täcker hyran.

Nu kom jag på att jag ska ringa åt mamma och fråga om jag fått någon brev från Novia! Väntar med spänning! Det stod på hemsidan att de skulle skicka ut breven i tisdags och det har inte kommit ännu. Vill ha!

Sitter hemma med Lina nu just och båda är datanördar för tillfället. D är till gymmet och förhoppningsvis tog han till sig det att han inte ska vara där så himla länge! Jag tänkte iallafall börja förbereda lite mat snart. Böjar bli hungrig igen. På stan bjöd D oss på Chicken pocket på Amarillo i lunchformat. Gott men lite sämre variant av den riktiga!

Jaha, vad ska ni göra ikväll då?
2010-05-28 @ 17:46:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }