Snart tillbaka till Vasa

Gooodmorning! :)

Jag har vaknat för en timme sedan och just ätit frukost med pappa. Men han for och kapa ved nu någonstans så jag är ensam hemma nudå. Pappa har varit så snäll så att han tankat full tank åt mig! Och han har också hämtat slalomskidorna och packat dem i bilen. Nice!

Jag ska snart börja fixa ihop min mat att äta nu och att ta med till praktiken. Sen bär det av till Vasa!

Nu då dagen har börjat så bra så ska ni få en bild. Jag är ju så oerhört lat med det där att ladda upp bilder :P

2010-03-02 @ 08:59:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }