Snart gäller det!

Börjar bli lite nervös inför min första vaknatt! Som tur har jag sovit 3 timmar idag mitt på dagen.

Har packat ihop matsäcken och är redo att åka. Har försökt läsa lite på nätet vad de rekommenderar att man äter på natten. Har fått lite delade meningar om det för en har sagt att man inte ska äta något alls, utan bara dricka vatten och en annan har sagt att man kan äta något smått. Inte potatis och kött. På nätet rekommenderade de att man kan äta typ joghurt, mörkt bröd, frukter och grönsaker. Så nu har jag packat ihop frukter, en smörgås och en proteinbomb. Kan ge receptet på det här lägre ner :)

Proteinbomben är en joghurt som jag blandat ihop själv.
Man behöver:
  • naturell joghurt
  • kvarg (kesella)
  • grynost (keso)
  • frysta blåbär
  • lite socker
Blanda ihop och njut!



Jag har även köpt en chipspåse ifall jag blir riktigt saltsugen ;D
Låter som att jag ska på världens resa. Ja jösses. Sådär är det då det är första gången.

Jag längtar redan till sängen!

En sak till. Funderade lite på det där med tandborstning. Jag måste väl nästan borsta tänderna nu innan jag åker iväg? Hahaha.. Vilket i-landsproblem.

Adios! Sov gott allihopa!

2010-03-15 @ 19:07:25 Recept Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }