Summer

Sitter hemma hos mamma och pappa nu och ska riktigt snart gå och sova. Vill ju vakna någongång imorgon :) Hoppas det är bra väder imorgon också! Vill sola! Har även tänkt om jag ska orka ta en springtur på förmiddagen medan jag inte har något annat att göra. Vi får se!  Jag kan ju inte helt tappa min kondis över sommaren, så något måste jag göra.

Gött det ser ut att bli bra väder tills helgen!

Annars idag så har jag varit och fixat lite på jobbet med arbetstider och så. Sa till att jag måste vara ledig på tisdag då jag har inträdesprov och sen att jag inte jobbar i augusti. Jag har fixat studentrosor så det har jag klart :) Efter det for jag till mormor en stund och umgicks med henne och efter det for jag till Alvin och har lekt med honom nästan hela kvällen!

Imorgon har jag inga planer. Förutom träning, solning och ivrig väntan på att D kommer hem från jobbet :)

Goooodnatt!
2010-06-03 @ 22:07:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }