Snart kallar jobbet

Sitter hos Alvin nu och har lekt med honom en stund. Men nu är han ute och sover :)
Vi har lekt här tillsammans och sen har hans mor fixat ihop lite mat åt oss. Gott var det! Jag har även fått äta årets första rabarberkräm! Så gott! Har packat med mat till ikväll också så jag har något gott att äta på jobbet.

Börjar jobbet 13.30 idag och har till kl.21. Har samma tur imorgon. Det ska nog gå bra. För jag har J med mig i flera timmar också så det är kul!

Idag äntligen börjar D på sitt sommarjobb så jag äntligen får veta när han jobbar. Vill veta så att man kan planera lite :) D kallar mig för bokföraren. Haha!

Nu ska jag gå vidare... Bajbaj
2010-06-17 @ 11:42:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }