Ledig imorgon igen

Härligt att vara ledig imorgon igen :) Njuter fullt ut nu då jag vet att jag bara är ledig veckan till slut. Sedan är det jobb som gäller ända till sista augusti! Håhå.

De har dessutom lovat bra väder tills imorgon! Soligt och varmt! Då ska D och jag minsann åka till stranden och steka. Det är bäst då jag har en andra halva som gillar att steka i solen också! Härligt.

Imorgon står det också städning på schemat. Både D och jag åker från lägenheten på torsdag så det ska vara rent och fint. Jag måste även packa med typ hela klädgarderoben jag vill ha med hem. Jobbigt värre. Tack och lov så är det inte så långt till Vasa :)

Jag tror det börjar bli dags för att gå och sova nu. Nattinatt!
2010-06-01 @ 22:23:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }