Kalas

Hej! Jag har tydligen varit lite inaktiv på den här fronten över helgen.. Haft så mycket annat att göra!

Igår var det ju studentdimissionen och D och jag var till 2 studenter! De vi besökte var Jenni och kusin Ida. Har fått äta gott igår nudå :) Och idag igen blir det gott! Vi ska nämligen ha kalas idag åt mig. Jag fyller ju 21 år imorgon men jag jobbar kväll då så det blir kalas idag istället. Mamma och jag har gjort en smörgåstårta och sen har vi provat på nya slags cupcakes. Får se om de är goda! De ser iallafall goda ut!

Tillbaka till gårdagen. Det var en riktigt bra kväll igår! Tack och lov att jag inte for till Fagerö!
Jag, D, Ann och Toffe hade grillkväll på Vargberget. Vi satt där flera timmar och hade det riktigt mysigt. Me like! Sen då vi började frysa riktigt mycket for vi ut och körde lite och sen in på J&P på en kaffe, kakao och vatten ;) Det var en riktigt härlig kväll kan jag säga!

Nu ska jag gå ut och se om det är varmt i solen..
2010-06-06 @ 13:02:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }