Första introduktionsdagen

Godmorgon! Snart ska jag iväg till sjukhuset på första introduktionsdagen. Det ska ta hela dagen så jag undrar vad vi egentligen ska göra idag. Jag vet heller inte om vi ska vara ombytta eller inte. Jag byter inte om genast iallafall för jag har ju inget skåp och inga nycklar. De måste ju säga till då jag kommer till avdelningen då om jag ska byta om. Den här introduktionen ska ju ta två dagar, idag och på torsdag så jag undrar verkligen vad vi ska göra. Lära oss att stämpla in och ut? :P

Nåväl, vi lär väl få veta.

Nu ska jag packa ihop mina saker och börja åka iväg..

Ha en bra dag!
2010-06-01 @ 07:37:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }