En semesterdag imorgon

Tjenis!

Är åter hemma hos mamma och pappa nu. Ska just precis gå och sussa. Har ledigt imorgon men jag vill ändå stiga upp någongång. IFALL väderleksrapporten haft fel om vädret och det blir värsta sommarväder ute! Det får jag ju inte missa isåfall! Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra imorgon. Jag måste verkligen lära mig att ta det lungt här hemma och inte göra någonting alls...

Ja, idag hann jag vara på kaffe med Marianne :) Hon bjöd mig på födelsedagsbulle och kaffe! Så snällt av henne! Sen gick vi runt på stan en stund och snålade på kläder. Efter det for jag hem till Närpes igen.

Då jag kom hem satt jag med mamma och pappa en stund. Efter det beslöt jag att jag skulle ta och prova mina nya joggingskor. Sprang en 5 kilometersrunda och in via Alvin där jag lämnade en bra stund. Lekte med honom och åt lite paj och sprang hem tillbaka :) Mina skor är pöörfekt!


Skorna av märket Asics

Snygga och sköna skor! Gick finemang att springa i dem! Inga mera sjuka knän!

Goodnight lovers!
2010-06-08 @ 21:56:03 Shopping Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }