En lyckad midsommar!

Hejsan! :)

Ligger i sängen i Kalax för tillfället och väntar på att D ska bli klar med morgonbestyren. Sen ska vi äta lite frukost och därefter ska vi se ifall det blir lite strand :) Härligt väder är det!

Angående midsommaren kan jag bara säga att den har varit riktigt lyckad! Jag är sååå nöjd! :)
Fredagen blev det att vara på en villa i Tjärlax och där blev det grillning, badtunna, bra sällskap och lite havsbad dessutom. Tiden gick så snabbt!

På lördagen hade vi som jag sagt tidigare trerättersmiddag och femkamp. Det var jättekul! Vi hade inte kunnat få det bättre den kvällen! Vi var så bra gäng på 17 personer på plats. Det här kommer att bli tradition!

Vi har by the way bokat en stuga på Kalajoki över en helg efter två veckor. Det är jag, D, L&F som ska åka dit! Vi ska njuta av beachen, förhoppningsvis solen, god mat och sen ska vi ha kul tillsammans! Kul att ha något att se fram emot! Jag hoppas bara att jag får den ena arbetstiden flyttad så är allt ok.

Men nu ska jag packa min strandväska! :)

2010-06-29 @ 08:47:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }