Åker snart...

Åker snart iväg till skolan på inträdesprov. Jag är faktiskt lite nervös! :) Men man brukar ju säga att det är bara bra att vara lite nervös...

Det är riktigt tråkigt väder ute idag! Och jag som inte tog med så mycket kläder.. Dock har jag ju ett halvtomt skåp här att vraka och välja i, men där vill jag inte ha något. Haha! Jag får skylla mig själv då om jag fryser.

Nu ska jag packa min väska och dra till skolan.. Provet börjar 8.00 men jag ska åka lite tidigare så att jag vet vart jag ska gå. Babaaaj!
2010-06-08 @ 06:26:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }