Skönt att vara ledig

Det är så skönt att vara ledig nu! Och ute är det mulet väder så då får man känna att man inte behöver göra något alls idag! :) D är ledig idag också så vi får spendera lite tid med varandra.. Vet inte vad vi ska hitta på om vi bara ska vara lata eller..

Snart är det iallafall frukostdags och sen får vi se vad vi gör! Lilla Alvin kommer hem idag också från resan så honom ska man väl träffa idag. Får se om han har mycket att berätta vad han sett på resan.

Igår var mamma och jag flitiga och bakade ett brytbrö, som var jättegott! Jag fick det första gången på ett 40-årskalas så jag bad om receptet igår och sen började mamma och jag baka direkt. Gott var det!

HÄR ÄR RECEPTET.

Vi gjorde två satser och förde en del åt mormor och sen tog jag hit en par semlor. Man får göra ganska stor sats då man gör. Det är ju så gott med färskt bröd! Mmm!

Nu är det frukostdags. Gooodbye!
2010-07-27 @ 09:33:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }