Kalajoki!

Snart, snart, snart får vi sätta oss i bilen och köra ca 270 km! Vi får en liten roadtrip på samma gång. Kul!
Det ser ut att vara lite svalare väder nu, vilket är ganska bra då vi ska sitta i bil så länge. Annars skulle man ju koka upp.

Väntar nu bara på att D ska komma hem från jobbet. Så ska jag åka till Kalax och packa min klädväska och eventuellt ska vi äta något ordentligt innan vi åker iväg. L slutar förhoppningsvis kl.12 så vi åker väl iväg vid 13-tiden.

Håller även på och stresstvättar lite kläder nu just också. Har konstaterat att det inte går att skynda på en tvättmaskin :P Hahah! Tack och lov har mamma och pappa en torktumlare så dit slänger jag kläderna sen och medan jag packar min klädväska får det torka i tumlaren. Sen är de torra då jag kommer tillbaka :)

Ha en bra helg allihopa!
2010-07-16 @ 08:56:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }