En hälsning

Jag måste bara komma in hit och säga hej åt er :)

Det är skönt att inte ha ett måste att vara på datorn och tänka på att man borde skriva ett inlägg. Så nu gör jag det bara spontant i brist på annat, då inte ens solen vill säga hej åt oss här nere på jorden.

Jag är annars ledig idag och nu just sitter jag hos Joanna. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men det blir väl bara att ta det lungt :)

Har också nyss betalat stugan i Kalajoki. Det är förskottsbetalning nu i sommar och vi åker ju nästa vecka! Vad skönt och kul det ska bli! Lite semester och att få komma bort från Närpes och vardagen en stund.

Helgen har annars varit riktigt bra! Hade riktigt kul på Tomatkarnevalen! Bäst var det hos Bina med grillning, kubb, fotboll och bra sällskap. Tyckte det var skitkul! Och waka waka ;)
Tältet var väl helt okej.. Kul att shejka ass lite, men det var så mycket folk så man ville mest bara sitta vid sitt bord och inte trängas med alla andra..

Nu i helgen är det Garden Party som gäller :)

Babaaj!
2010-07-06 @ 09:54:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }