En arbetsdag till, sen lite ledigt

Hej alla!

Sitter hemma hos mamma och pappa nu just. D är på Tolvis och jobbar över natten så då sover jag här. Jag har slutat jobba för ca 1 timme sedan och känner mig trött nu. Blir läggdags riktigt snart för jag ska upp i jobb i morgon på morgonen. Det är sista arbetsdagen för den här veckan! Sen har jag hela helgen ledigt :)

På lördag är det Garden Party och på söndag har jag funderat ifall jag ska åka till Vasa en sväng. Vill träffa bland annat Mari, som är ledig på söndag också! Jag har ändå inget annat för mig tror jag och sen så skulle jag vilja till Vasa. Har inte varit dit sedan i början av juni.

Är annars mycket irriterad över en sak. Tänker på det hela tiden! Men hoppet är inte borta ännu.. Nåja, ni får veta sedan någon dag. Jag måste få smälta det lite först några dagar.

Godnatt
2010-07-08 @ 20:47:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }