Skulle kunna lägga mig

Nu skulle jag kunna gå och lägga mig. Men inte kan jag väl göra det riktigt ännu :P Har ju lite längre sovmorgon imorgon då vi börjar först 10.15! Tror nästan jag ska bädda ner mig i sängen iallafall och läsa lite på kirurgitenten.

Börjar bli lite orolig för den tenten då man inte vet riktigt vad man ska satsa på! Har iallafall tryckt in de flesta latinska termer i huvudet. Jag undrar nu då att ska jag kunna symptom, hälsohinder, diagnos och sådant bajs också? Det skulle vara trevligt med närmare direktiv...

I pediatrikdelen hade föreläsaren satt in en modell av provet så det är bra! Där kommer det även att komma räkneuppgifter så jag måste repetera min miniräknare i hjärnan :P Nämen, uppgifterna som fanns på exemplet var enkla!

D och jag har varit till Minimani ikväll och köpt några leksaker åt lilla A att ha här :) Han kommer väl hit till helgen s då måste han ju få ha lite leksaker. Fast han tycker ju att alla andra saker förutom leksakerna är roliga.

Nej, nu ska jag på allvar krypa ner i sängen nu med kirurgipapprena en stund.

Godnatt allihopa!
2010-01-19 @ 20:42:46 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }