Helg helg helg!

Jipii, äntligen är det helg! :) Nu får vi slappa och inte tänka på något jobb eller skola!

Snart kommer syster R efter mig så ska vi åka på Zumba. Vad kul! Jag hoppas också att vi slipper med. Jag tror ju att det är många som inte orkar åka till redan kl.16 men man vet aldrig.

Praktiken har gått bra idag. Fick en ny handledare idag. Nämligen en närvårdare som är yngre än mig. Hahaha. Känns ganska komiskt :P Men vad gör det. Det ska nog gå prima iallafall. Hon är shysst och hon är faktiskt den som är mest initiativtagande och vill visa mig allt möjligt. Jag har varit 5 veckor nu på praktiken och jag har 5 veckor kvar. Nice det! Det börjar lida mot sitt slut. Heheh..

Ikväll kommer jag att busa med lilla A :) Får se vad han tycker om leksakerna vi köpte åt honom. Jag berättade väl inte vad vi köpt? Vi köpte en leksaksverktygslåda med alla möjliga verktyg. Typ hammare, såge, vattenpass, skruvmejsel och mycket annat :) Vi köpte även en traktor för han gillar bilar!

Ja, nu ska jag bara vänta på min skjuts så ska vi börja åka snart.

Trevlig fredag åt er alla!

2010-01-22 @ 14:08:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en awesome fredag idag!

Cheers mate!

2010-01-22 @ 14:43:26
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }