Normalare tid att stiga upp idag

Tjaba tjena hallå!

Idag vaknade jag lite "normalare" tid. Nämligen 15.00! :D Hahah! Bättre än 17.30 iallafall.. Huadå. Nämen efter en vaknatt får man nog sova ut. Hoppas bara på att jag somnar normal tid ikväll bara. Nåja.. Ett senare problem det.

Jag kom nyss från stan. Hälsade på Mari och Jonas på stan. Vi var på café och åt och drack. Jag tog en tonfisksmörgås som fick vara min frukost. Jag hittade inte en så trevlig överraskning i min smörgås. Ett hårstrå! Uäk! Först tänkte jag bara lämna smörgåsen, men så tänkte jag att jag måste nog vara en klagande kund någongång. Det är ju med kritik de kan förbättra sig. Jag fick pengarna tillbaka och en till smörgås! Jag hade ju ätit 3/4 redan av den första och sen åt jag halva andra och Mari fick äta resten ;)

Efter fikat for M&J och jag kunde inte hålla mig längre, utan jag var tvungen att gå in på Gina Tricot. Ville belöna mig för att jag varit duktig och jobbat så flitigt. Så det blev två plagg. En kjol och en klänning. Om jag orkar sätta upp bilder så gör jag det sen. Jag skulle ha kunnat köpa mera men jag var tvungen att behärska mig, då vi ska till Sverige nästa helg. Där ska det shoppas!

Efter shoppandet for jag till Minimani och köpte lite chips jag ska ta med till Mari ikväll. Det blir tjejkväll! :) Om vi orkar åker vi ut på en där senare. Det får tiden visa!

Nu ska jag duscha. Och jag borde väl nog äta någon mat idag också.. Får se vad det blir!

Ha en bra lördagkväll!



2010-08-21 @ 16:51:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }