Ny bilägare

Kan ni tänka er :) Jag är en ny bilägare! Hahah.. Och nej, det är inget aprilskämt!

Mamma sålde sin bil åt mig. En ganska gammal bil, men en riktigt bra bil! Mamma skall köpa en ny bil och hon tyckte att jag behöver en och så att jag får börja spara ihop lite bonus. Jag har ju inte råd med en bil men jag får ju ta på avbetalning då det är familjen det handlar om ;)

Nu ska jag äta lite fläsk, som pappa har fixat ihop!

Sen åker jag iväg till Vasa senare.

Baaj
2010-04-01 @ 13:22:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: anna

ojoj vilket vuxnepoäng där med egen bil!

2010-04-01 @ 21:02:34
URL: http://addspirit.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }