Nu får jag fira Påsk

Hejsan hoppsan!

Har kommit hem från kvällsskiftet nu och tar det lungt på soffan. Kollar på Bingolotto! Hahah.. Nämen det kommer inget annat och det får vara på i bakgrunden så det inte är helt tyst här, då D är i jobb över natten. Måste sova ensam :(


Åh, vad skönt det ska vara att vara ledig imorgon! 1 ledig dag :) Nice! Men nog finns det alltid saker att göra. Jag ska iallafall så länge jag bara orkar..

Nu behöver jag ju heller inte till den avdelningen på 2 veckor! Tillika skönt, men tillika inte så kul att hoppa till ett helt nytt ställe nu igen..

Ska snoka runt lite till och sen ska jag krypa ner i sängen :)

Godnatt allihopa!
2010-04-04 @ 20:27:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }