Bluetooth krånglar

Bluetooth krånglar på min datorn nu just så jag får inte in några bilder! :@ Jag som skulle vara duktig och sätta in lite bilder på blogginlägget. Så nu får ni åter igen ett inlägg med bara text. Vi gör ett nytt försök efter en stund!

Håller på och väntar på mat nu just. D har fixat kyckling och jag kokar makaroner. Bra uppdelning. Hehe..

Jag har varit till gymmet med Sofia ikväll. Vi var så duktiga och for 45 minuter innan zumba började och pumpade lite. Sen zumba i 50 minuter! Duktiga vi är :) Fast jag har träningsvärk sedan lördagen så det kändes.

Praktikdagen har gått helt bra. Tyckte det var helt okej att vara där idag, eftersom det bara var unga i jobb på morgonskiftet. Sista morgonskiftet imorgon! Härliga tider.

Men nu mat.
2010-04-26 @ 19:44:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }