Gårdagen

Som ni märkte så skrev jag inte så mycket igårkväll :) Jag hade en anledning!

Jag sa ju att det var en speciell dag för D igår och då hade jag och L&F planerat att överraska honom, genom att de skulle komma till oss och jag fixade mat och sådant smått och gott :) Jag hade varit riktigt nervös de sista dagarna för att jag skulle försäga mig typ i sömnen eller något. Heheh..

det kom till den stora dagen så for jag och stormshoppade mat genast efter skolan. Jag for hem och skrev en lapp på kylskåpet att "D får inte öppna kylskåpet". D trodde då att jag bara skulle göra en liten middag mellan honom och mig :)

klockan började närma sig 16.30 så satt jag på nålar och sa åt D att jag skulle till "affären" en sväng ;) Jag for till busstation och väntade och väntade. Då ringer F och säger att bussen har stannat vid järnvägsstation så då for jag dit men var tvungen att stanna vid VARJE rödljus som fanns då det tog en stund :P

Plockade upp flickorna och vi drog till oss. Ringde på dörren och en förvånad och glad D öppnade dörren :) Där hade han sina tre favoritflickor framför sig!

Han sa flera gånger den kvällen att det var en kul överraskning och att han inte har anat ett minsta lilla, så jag är väl ganska bra på att hålla hemligheter då ;)

Under kvällen åt vi tacos och dajmkaka. Senare blev det chips och en film. Dock gick jag och la mig lite tidigare så att jag skulle orka stiga upp 5.00 på morgonen så jag såg inte hela filmen.


Jag lever för att göra överraskningar åt dem jag tycker om!

Kvällen var riktigt lyckad!
Jag gillar de här två tjejerna mycket och den här D ;)
2009-09-26 @ 19:06:40 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Postat av: frida

:D

2009-09-27 @ 11:07:44
URL: http://princessf.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }