270909

Helloj!

Är hemma hos mamma och pappa nu just. Försöker med våld få tag i någon som skulle vilja åka på fotboll med mig! Men ingen svarar. Fotbollstjejerna är på avslutningskryssning till Sverige nu också så jag kommer heller inte på någon som skulle vilja åka. Hmmm..

Ni får stå ut med lite sämre uppdateringar medan jag är hemma i Närpes. Det får ni också lära er att jag inte lever vid en dator ;)

Igårkväll var D och jag till baren och kollade på 1G3B :) Närpes stolthet :P
Gå in här och checka deras sida!

Ha det bra så hörs vi senare!
2009-09-27 @ 12:49:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }