Veckans sista arbetsdag

Godmorgon :)

Det är helg redan för mig men många av er väntar säkert med iver på helg! :)

Fredag idag och det betyder för mig att jag inte har så stora planer. Jag ska bland annat till Gina Tricot och köpa nya leggings för mina som jag har haft sedan 2:an i gymnasie börjar gå sönder :P Och de kostar ju heller inte mer än 10€ så det ska väl gå för sig!

Ikväll är det också Idol som gäller :) D och jag ska bänka oss här med hälsosamma snacks ikväll då det gäller ;)

Ha en bra dag så hörs vi!
2009-10-09 @ 08:48:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }