Skor

Var just in på DinSko's internetsida och snålade på skor. Kollade var de har affärer runt i landet men de är så långt borta härifrån! :(

Antingen måste någon ta en shoppingtrip med mig någonstans eller så åker jag ner till mina vänner i Helsingfors och hälsar på dem på samma gång! I promise, jag kommer att göra det ändå någongång då det passar sig :)

Anyway så behöver jag vinterskor! Snålar även på lårhöga stövlar. Dock är jag lite rädd att jag kommer att se ut som en kort korv om jag tar på mig sådana. Hmm. Får se! :)
2009-10-09 @ 09:50:52 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }