Läggdags

Nu har vi kollat på Efterlyst och ätit grönsaker :) Vi har dippat igen i tacodipp och det var riktigt gott!
Ceasarsalladen var finemang också! Tycker det är extra gott då kycklingen ännu är varm. Mmm..

Ska gå och lägga mig nu. Åker till Närpes imorgon igen. 12.00 börjar jag jobba och sen åker jag tillbaka till Vasa på fredag eftermiddag.

Det jag har tänkt berätta åt er hela kvällen nu är att D och jag var till Cotton Club här i Vasa och åt subventionerad mat. Och jösses vad god mat det var! Man fick välja mellan tre rätter. Två tortillas för 2,30€, potatismos och pepparbiff för 2,60€ och Finlandsschnitzel för 4,50€. Vi tog pepparbiffen och den var riktigt god! Dit tänker vi åka mera!

Nu sova. Godnatt alla läsare! :)
2009-10-14 @ 22:06:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }