Snart ska vi på bio

Nu har vi ätit lasagne och sen kom D's pappa hit så vi har druckit kaffe direkt på :)

Det har börjat skymma där ute redan och vi har inte varit ute på hela dagen. Sådana dagar får man också ha ibland och vi ska ju snart åka på bio! Det ska bli kul!

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har printat ut alla kursbeskrivningar från Arcada åt D. Printade ut de kurser han gått på Arcada för kursernas namnr på Novia heter så mycket annat och den som är ansvarig för D's kurser verkar inte vara så effektiv med sådant så jag tog ta i det själv då. Hoppas hans kurser reder upp sig nudå.
Tycker det är så skönt då jag har mina kurser i ordning nu :) Det är bara den där armade praktiken som återstår.

Vi ska snart dra på bio! Baaj
2009-11-21 @ 14:39:32 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Har skrivit ett inlägg ''Vår hektiska värld'', där jag har skrivit ner några punkter om hur vår värld ser ut nu. Gå gärna in på bloggen o läs inlägget och säg vad du tycker. Jag vill gärna höra allas åsikter om det :).



Tack om du tittar in och lämnar din åskit!

2009-11-21 @ 15:12:22
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Emelieviktorsson

Vad blir det för film? :)

2009-11-21 @ 16:04:52
URL: http://emelieviktorsson.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }