Tillbaka till skolan

Nu ska jag åter till skolan på en nästan vanlig skoldag, vilket jag inte haft på nu snart fyra veckor. Det tråkiga är att vi inte har några intressanta ämnen den här veckan utan allt går igen i vårdforskningens tecken med lite föreläsningar och sen eget arbete.

Jag vet heller inte var alla mina papper är nu just som hör till vårdforskningen och jag orkar heller inte leta efter dem nu just. Tar det ikväll ifall vi inte får nya papper idag.

Vi ska väl börja gå igenom vårt insamlade material och försöka sammanställa det.
Vi har alltså var och en i min grupp försökt observera sårbarhet på vår praktikplats. Tre intervjuer har jag också gjort och de andra har också gjort några.
Sårbarheten är ett ganska svårt begrepp och människor uppfattar det olika så det är inte sådär bara att observera och säga "Jaha! Nu är han sårbar!" och "Nu är hon sårbar!". Det är så individuellt det där så får se om vi får ihop något om det.

Nu ska jag packa ihop mina saker och sminka mig och sen åker jag iväg men buss 42 och 52 ;)
Ha en überbra dag!
2009-05-14 @ 06:16:32 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: MALIN - Amor Vincit Omnia

SV: tack för namnförslagen :)



allt bra annars?

2009-05-14 @ 10:30:37
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Å, jag tycker att framträdandet var superbra - dock var ljudet lite konstigt. Nu tror jag stenhårt på Malena och La Voix. Hoppas måste man ju! :)

2009-05-14 @ 11:31:10
URL: http://pingvinens.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }