Nu ut i solen!

Nu först är jag klar för att gå ut i solen!
Eller först ska jag lägga igång tvättmaskinen innan jag går ut, men det går snabbt!

Ska ta min laptop och Moder Teresa-boken och börja skriva lite på det arbetet. Måste ha det klart måndagen den 25.5 så ci har 1 vecka och 1 dag på oss! Hjälp!
Nåväl, nu ska jag gå ut istället för att spendera tiden här..


Dagens outfit:

Alvins alla fingeravtryck syns på spegeln nu då man tog kort med blixt :P

T-skjorta - Victoria Beckham
Kofta - Vero Moda
Jeans - Only
2009-05-17 @ 13:26:56 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Postat av: Trixie

ja skönt med helg men de går så fort.. ;D

såg du festivalen? vad tyckte du? :)



2009-05-17 @ 14:08:32
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; haha okej ;) jag var vaken till kl 4, och vakna 20 i 1 :P

2009-05-17 @ 15:49:08
URL: http://casses.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }