Hungrig!

Har nyss kommit hem från skolan och jag är så hungrig! Har just satt på potatis och koka. Ska äta potatis med resten av min laxröra :)

Tenten vet jag inte riktigt vad jag ska säga om.
Den bestod av 5 frågor varav 2 var nog bara flumm flumm för mig. En uppgift skulle man förklara hur man katetrisera en man, en annan var att förklara hur man går till väga när man ska sticka en intramuskulär spruta.
Man ska ha 60% rätt för att bli godkänd så får se om mitt flummeri än en gång är mig trogen. Vi får se.
Skulle inte orka komma ner hit i sommar och skriva omtent.



Nu då jag kom hem så regnade det och solen sken. Lite mystiskt :P
2009-05-13 @ 14:23:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nikolina

tack söto! allt bra ? :)

2009-05-13 @ 14:49:19
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }