Föreläsning

Vaknade tidigt i morse och skjutsade D till Näsby för det är Vasa som gäller för honom idag. Hoppas det går bra!
Sitter här hemma nu och har min kirurgibok framför mig och tänker kanske läsa lite före föreläsningen börjar kl.9.00. Igår hann jag faktiskt titta på föreläsningen som började 13.00 och ända till slut. Alvin sov så duktigt! Där 14.45 skulle jag gå och svänga på vagnet för det blåste rätt in i den, men då ser jag att lilleman ligger där och är vaken och säger ingenting att han ska in :D

Kalaset igår gick riktigt bra :) Vi åt upp hela smörgåstårtan och då ska ni veta att den var inte så liten ;P Men den var goood! Lyckades riktigt bra :)

Nu ska jag faktiskt försöka läsa lite i boken. En halvtimme blir det ju ungefär.
Ha d!
2009-03-26 @ 07:28:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }