Nu ska det färgas hår

Nu sitter jag här på en stol med en handduk runt mig och väntar på att Dennis ska komma och färga mitt hår :) Jag har börjat få en lite utväxt så det börjar varq dags att få bort den. Min riktiga hårfärg är inte så mycket mörkare än det jag färgar till men det är sådär råttfärgat. Usch vad det är fult. Tänk skulle man ha hela håret så. Urk.

Kanske ni tänker nu att ni inte skulle ha edra pojkvänner att färga ert hår? Men D är faktiskt riktigt duktig :) Och jag gillar när någon pillar mig i håret och masserar hårbotten så det är så skönt då han gör det.

Eventuellt kommer ni att få lite bilder av frisörsalongen ;)
2009-06-22 @ 21:01:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }