Gårdagens inlägg från kl.15.00

Hej hallå! Bloggar på bussen nu :)
Försökte nog skriva lite tidigare också men då försvann all min text två gånger..

Vi har iallafall just varit och ätit lite lunch. Försökte även leta efter lite musik. Ingen hade med någon musik så vi samlade ihop 1€ per huvud alltså 44€ så vi skulle köpa lite musik. Vi har bara hittat en cd-skiva ännu men vi hittar väl.

Folk sitter och dricker lite smått här i bussen men ännu har inte rösterna höjts så alkoholen har väl inte stigit åt huvudet ännu :P Själv dricker jag inte något idag. Ska i jobb imorgon och bara för att jag dricker lite så blir jag så otroligt slö och trött.

Men vi har inte så långt kvar nu till Helsingfors! Vi ska väl ännu stanna på köpcentret Jumbo för vi har så mycket tid på oss.

Nu just ser det ganska lovande ut med vädret men jag vet inte hur det är riktigt i söder. Får se :)

Ja vi hörs!

Bilder får ni senare för det fungerar inte nu tydligen.

2009-06-18 @ 20:00:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }