En morgon till...

En morgon till måste jag vakna så här tidigt! Tröttheten börjar kännas nu.. Jag har ju heller inte varit ledig sedan förra veckans tisdag och min nästa lediga dag är på lördag så det känns också! Man behöver verkligen vila också.

Jag har märkt min trötthet nu på att jag glömmer vart jag stoppar mina saker. Till exempel igår glömde jag min mat här hemma och hade ingen aning var jag hade lagt burken och sen har jag slarvat på grytvantarna på jobbet och har ingen aning vart jag stoppat dem! Så kan det gå :P

Nu måste jag börja cykla iväg till jobbet! Vi hörs efter jobbet igen ;)
2009-07-30 @ 05:23:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: TOBBE

själv vart man väkt av katten :O

2009-07-30 @ 09:46:07
URL: http://veteran.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }